Arkadaşlar Cuma günü 38+6 olcam. Bayramdan önce Doğum yapmak istiyorum. Bayramda sıkıntı olabilir diye çünkü ilk gün doğsa malum herkes ayrı bi işle uğraşacak. Suniyle Doğum başlatmayı teklif etcem. Bunu teklif eden oldu mu doktor kabul etti mi? 35 nci haftada gitmeye başladım ve müdahelede bulunmak istemiyor. Bunu sorsam kabul eder mi acaba hastaları cevap verir mi 🙈