Zeyyno_ Deletedmom417 Benm bebişim kışın doğacağı için 6aya kadar kışlık ürünleri alıyorum o soğukta zaten çıkamam düşüncesiyle yaz geldğnde yazlıklarnı alırım yine
[silindi] YenidenAnneOlmak Bende öyle düşünüyorum canım 1 yaşına kadar almak lazım bencede bebekle çok zor olur her şey
[silindi] YenidenAnneOlmak Aynen canım ama etraftaki insanlar yok o getirir yok bu getirir baydılar beni 😂😂
YenidenAnneOlmak [silindi] evet hediye geliyor illa ki ama abartmadan ihtiyaçları almak lazım yine de
bburcu Deletedmom417 ilk 6 ay soğuklara denk gelecek bebekle çıkıp bakamam diye alacağım baya bir şey. 6 aydan sonrası bahara denk geliyor bebeğimle gider alırım o zaman 😍
Zeyyno_ Deletedmom417 en iyisi bence fazlada almamak gerekiyor sonuçta o zamana kadar yine neler neler çıkar ve şimdi kışlık bulabiliyorsam sonradan yaz ürünleride bulabilirim diye düşündüm bakalım
Berra20 Deletedmom417 tabi sen bilirsin canim. Bn cok fazla sehirler arasi seyahat ettgm icin canta topla valiz hazrla bana zor geldiği için almk istemedm bn
Merve_kucuk Deletedmom417 Bence büyüdükçe almak daha iyi ☺ bebekle çıkmak zor gelirse netten getittirirsiniz 🙂