Yesmckmk Cansel2524 bende 2-3 gündür diş eti sıkıntısı yaşamaya başladım tuzlu su ile gargara yapıyorum 👀
Seliminhaticesi Cansel2524 diş ağrısı gerçekten çok kötü oluyo ya. Benim de bi haftadır dolgum ağrıyo. Valla geçircek bişey bulamadım
Gokselin Cansel2524 diğer yorumları okumadan yazdım bütün diş postlarına yazıyorum zaten suya sumak koyup bekletin ekşisi çoksun gargara yapın bende çektim doktorlar müdahale etmiyor
Cansel2524 Yesmckmk sürekli yapıyorum bir işe yaramıyor uyutmuyor geceleri vitamin eksikliğinden mi oluyor acaba??
musti28 Cansel2524 diş ağrısı zordur Rabbim yardım etsin canım ilk üç ay ve son üç ay müdehale etmiyorlar fakat 4,5,6 cı aylar ilaç verebiliyorlar doktorlar çekim yapabiliyorlar dolgu kanal tedavisi falan aklında bulunsun doğal yollarla zor geçmiyor bazen
Yesmckmk Cansel2524 magnezyum eksikliği gebelikte oluşunca ya dişe yada kemik agrılarına sebep oluyor. Bende kemik agrısı başlamıştı magnezyum başladık şükür agrım gecti kalmadı hiç
Sevdiss_17 Cansel2524 ayy allah yardimcin olsun 17 haftalikken agridan artik agliyodum apse yapmisti disim dolgum kirildiktan sonra antibiyotik kullandim ve inan hayata dondum denemedgim sey kalamdi tuzlu su sirkeli su sarimsak karamfil yagi hic brisey fayda etemdi simdi tekrar kirildi agrimasin diye gece gunduz dua ediyorum 😔
Yesmckmk Cansel2524 Rica ederim canım. Mutlaka sor ben magnorm diye bi magnezyum ilacı kullanıyorum bana çok iyi geldi agrımı kesti tamamen
Gokselin Cansel2524 oluyor bide karanfil dene ben ikisinde çare buldum inşallah size de iyi gelir yoksa çok zor bu dönemde
Damalakko Cansel2524 bende 14 haftalıkken apseli diş ağrısı çektim doktorunuzla görüşüp iyi bir diş hekimi ile de görüşünüz zaten kadın doğum uzmanınızın onayı olmadan asla çekmiyorlar ama iltihap varsa bebeğe de zararlı olabiliyor dediler yakın zamanda baya diş ağrısı çektim bugün dişimi çektiriyordum ama neyse ki acil durumda görünmedi çok geçmiş olsun
Kaderonur2105 Cansel2524 sarımsak dişine koy 5 gündür öldürdü resmen kulagıma bogazıma vurdu doktora gittim antibiyotik verdi amas sanamı demiyor sarımsak kesti tuzlu su sirke ile gargara inş keser geçmiş olsun 😰