Birgün bende yazar mıyım dedim ve elhamdülillah bu güne 🤲🏻 oğlum 40+1 de sipinal sezeryanla dünyaya geldi elhamdülillah 🤲🏻 zaten sabah kontrolüm vardı. Çatı kontrolüne gelmiştim. Tabi herşey güzel ben sadece 9 kilo aldım yürüyüş filan hersry iyi güzel. Ama beni bir korku aldı.benden öncede bir kadın gelmiş sancı çekiyor. Ben onu gördüm korktum. Dedim ben yapamam beni sezeryana alın. Doktorum dedi yapma etme ama ben dinlemedim. Ve 15.30 minik pasam dünyaya geldi . Su an hastanedeyiz. İkimizde iyiyiz rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻