Busra221 Kızlar bacak boyunu 7 ile çarpınca bebek boyu mu cıkıyor . Biyerde öyle okudum bilgisi olan varmı ultorsn kağıdımda FL yani bacak boyu ;69.50mm yazıyo sanırım onu 7 ile mi çarpıcam
Neslihankk Busra221 nasıl yapilcagini tam anlamadim benimde 29.39mm yaziyo FL anlayan varsa bi hesaplasın Allah rızası icin 🤭🤣🥰
Busra221 Mom092 benım ultorsn kağıdımda fl yani bacak boyunu ölçmüştü doktorum ama söylemedi boyunu böyle hesaplanıyomuş bende burda öğrendim
Neslihankk KubraSS- [url=https://hizliresim.com/iMkro8][img]https://i.hizliresim.com/iMkro8.jpg[/img][/url]