Deletedmom417 Kızlar ben dr gittim bebeğimin kafası aşağı dönükmüş bu kötü birseymi dr sormayi unuttum yani makat gelisi degilmiş iyi birseymi
Tatlisannedilekk Deletedmom417 benim oğlumda 27.haftada doğum pozisyonu aldı ve bebek canı nasıl isterse öyle duruyor cnm korkulcak bir durum yok telaş yapma
gokcecan Deletedmom417 benimde 27.haftamda de kafası aşağıda normal doğuma hazr ama bebek döner daha dedi. Korkulcak bişi olsaydı mutlaka söylerdi. Bence haftasına göre normal hareketler :) değişk hallerde triplerde bu bebelerimiz 😂
Gzmsydr Deletedmom417 doğum pozisyonu almakla erken doğumun ilgisi yok canım doktora özellikle sormustum 😅
yba Bizim ayrıntılı ultrasondan beri baş aşağı dönük. Korkulacak bir şey yok canım. Kafaları şuan daha büyük olduğu için yer çekimi ve doğaları gereği baş pozisyonda oluyor çoğu. Erken doğumla vs alakası yok yani, tamamen içgüdüsel bir şey..
yba Deletedmom417 37 haftadayım doğursam ben doğururdum canım :) yazımı güzel oku bak yazdım erken doğumla alakası yok diye, içgüdüsel diye 😍
Tatlisannedilekk Deletedmom417 eğer erken doğum riskin olsa doktorun söylerdi cnm boşuna endişelenme içini ferah tut
Yesmckmk Canım benim de 30 da döndü bebeğim. Tabi hala değişebilir yine döner sonra eski haline tekrar gelir vs 🥰 Rahim boyunda bi sıkıntı yoksa bu durum erken doğumu tetiklemez 🌸
teletabi Deletedmom417 canım benim de 26.haftada dönmüştü. Bebeklerin yüzde ellisi bu haftalarda dönüyormuş zaten korkma şuan 33+6 haftadayım hiç bi sıkıntı yok korkma içini ferah tut bu erken doğum belirtisi değil
teletabi Deletedmom417 geçen hafta kontrolümüz vardı hala aynı pozisyonda zaten artık ayaklarını kaburgalarımda hissediyorum yeterki gerinmeye görsün 😂