Canım benim de ilk bebeğim. Büyük ihtimal bebeğin çünkü haftalığı gayet normal hissetmen için. Dışardan belli de oluyo olablir sakin ol biraz bu stress bebeğe de geçiyo . Kimsenin dediğini önemseme ilk olmasına rağmen 16cı hafta da hareket ettiğini hissetmeye başladım neymiş efendim 20de ancaymış şöyleymiş böyleymiş eskisi değil artık hamilelikler oğlan kız cinsiyet belirtileri bile değişmiş insanların beyni farklı farklı çalışıyo hiç birini takma kafana ne eski kadınlar var ne eski hamilelikler sakin ol yani herkeste aynı olmak zorunda değil