İsteğe bağlı sezeryan doğum yapan varmı acaba doktorunuzla nezamana anlaştınız genellikle sezeryan olunca 38 de alıyorlar deniliyor bende şuan 36+3 üm çok kararsızım sezeryanmı olsam diye karar veremedim bi türlü çok farklı bi kafadayım benim gibi olan düşünen varmı acaba