ballilokum Kızlar bacağımda iki tane morluk gördüm önce birbirine yakın. Bir yere çarptım herhalde dedim. Dün baktım 4-5 yerde daha var. Bugün 2 tane daha oluşmuş durduk yere. Başına böyle bişey gelen ya da duyan var mı?
Fyzarsln ballilokum Benimde sürekli bacaklarımda morluk olurdu. Doktor demir eksikliğinden oluşuyor demişti. Güneşe çıkardım sürekli. Seninki de ondan olabilir. Tabi seni rahatsız ediyorsa ve ağırıyorsa doktora danışabilirsin canım
ballilokum Kan sulandırıcı kullanmıyorum ama demir de başlamıştı doktor aslında. Yarın bir sorayım olmadı baksın