Yusufunannesi_ Kızlar merhabalar. Ben 10 haftalık gebeyim ve Bugün çok fazla akıntım var yani affedersiniz çamaşırımı bayağı ıslatıyor tabiri caizse su gibi akıyor acaba bunu yaşayan başka biri var mı ?
Movid84 Bendede aynı sorun var 5 haftalıktan beri hemde aşırı ve yeşile yakın kaşıntıda oluyor 😞 35. Haftadaydım hiç kesilmedi iki kez fitil verdi doktor banamısın demedi inşallah doğumdan sonra kesilir tek tesellim
Yesmckmk Arada bana da oluyor ve mantar enfeksiyonu sebep oluyor deniyor bi kaç defa fitil kullandım geçirmişti tabi benim bu durumu yaşadığım zamanlar 25-30 haftalardaydı.