nur_nurr valla biz bugün e bebekten aldık hassas ciltler için ve normal deterjani aldık zaten yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum yıkadım da iki posta ilk kıyafetlerini, kokusu da yok olmaması daha iyi zaten, bakalım bı alerjik durum yaşamayız inşallah