Merhaba kızlar.38+2 de yani bu sabah kızıma kavuştum. Allaha şükürler olsun herkese nasip olsun bu duygu inşallah.dun akşam karnımda olan yavrum şimdi yanında yatıyor. Normalde 6 mayıs doğum tarihimizdi ama bi kaç gündür bende sanki doğuracakmışım gibi bi his oldu. Benim bebegim son zamnlar çok kasilirdi canımı o kadar acitirdi ki çatı kemiklerinden yürüyemezdim resmen. Meğersem aşağıya baskı yapıyomuş. Iki gün önce iç camasirimda bir avuç içi kadar ıslaklık farkettim.adet ağrısı gibi ağrım oldum ama bekledim bu şancı diildir dedim yani gitsem geri göndereceklerdi beni.dun akşam yani 23 nisan akşamı yemek hazırlarken sanki idrarimi kacirdim gibi hissettim gittim baktım yine bi avuç ıslaklık yine bekledim ve üç kere aynısı oldu ama pes peşe diil belli aralıklarla.gece yattık ben huzursuz oldum ufaktan belime ve kasigima ağrı vuruyordu gece 4 gibi bi yandan karnımı okşarken sanki bisey cikti gitti içimden tuvalete gittim baktim kanamam başlamış eşimi uyandırdım hastaneye geldik muayene ettiler ben şok 3 cm aciklik şancı odasına aldılar beni ondan sonra başladı gerçek sancılar ama oldum dirildim sanki sabah 9 buçuğa kadar ağrının em derinini yaşadım açıklığım 10 cm olmuş.aldilar beni çatala ebrlrr dogurttu beni allah razı olsun çok iyiydiler 5 kez ikindim bebegim çıkmıştı nasıl bi rahatlık anlatamam ilk gebeliğin olduğu için çok zorlandım ama şükürler olsun değdi kızım yanımda kalktım emzirdim dikiş yerlerimde azcık bi agri var o da gecicek inş. Allah herkese bu duyguyu tattirsin annelik harika gideymiş