Miragee Elif19851985 yolk kesesi zaten bebegin oldugu bos gebelik olmadıgı anlamına gelmekte sen neden tedirgin olsun canım normal
Uykulugebe Elif19851985 artış gerçekten yavaş bebek tutunmaya calisiyordur düşük tehliken olabilir doktorun ne dedi
Miragee Elif19851985 canım illa 2 katı olmak zorunda degil yüzde 60 normal olarak kabul edilir ayrıca yolk kesesi göründü ise korkma
Elif19851985 Miragee tamam canim mutlaka söylerim 😍pazartesi tekrar gideceğim inşallah herşey güzel olur .
Rehile Elif19851985 Üzülmeyin Bende bundan bi ay önce kimyasal yaşadm üstüne direk kaldm bende cok üzülmeştüm şu anda kalbini duymaya 3gün kaldı ama hala korkuyorum Allah Yaşatmasn kimseye kötüyü