Mhtpctn Selam kızlar halen daha bulantılar gecmedı ustune mıde yanmaları basladı. Boyle olup doguma kadar ılaç kullananlarınız varmı mıde bulantısı ıcın
Ezgim Mhtpctn bulantım sadece sabahlari oluyor mide yanmam benimde başladı diger gebeliklerimde midem yandiginda rennie Duo kullanıyordum iyi geliyordu yine basliycam
Mhtpctn Melodixxx dramamıne kullanıyordum doktorum kestı bebege zararlı cok kullanmak die soyledıgınız ılacı burda cok duydum ucreti ne kdr
Melodixxx Mhtpctn valla fiyatını bilmyrm doktor yazıor eşim alıp geliyor bu prilam bitkisel o yüzdn çok zararlı değil yinede doktorunuza soryn
Kmslmsl 22 haftaligim hala prilam kullaniyirum gece yatmadan 1 tane aliyorum gun boyu iyi geliyo mide yanmalarimda azaldi ilacla
Drn-Brc Mhtpctn bende 20. Haftadayım hala zofer kullanıyorum başka ilaç işe yaramadı ve hala ara ara kusuyorum midem de yanıyor sanırım doğuma kadar böyle gidecek
Mhtpctn Drn-Brc aynen bende oyle ama doktorum benden mode bulantısı ılaçlarnı kestii cok ıcmek zararlı dıye ama dogru duzgun ne yemek yıyebılıyorum ne bısey. Butun gun halsız yatıyorum 🤷♀️ Mide yanmaları da ustune eklendı 😢
Drn-Brc Mhtpctn ilaç içmezsem bende öyleyim benim doktorum iyi geliyorsa kullan dedi öbür türlü su bile içemiyorum çünkü
Nesli20 Mhtpctn 36+2 yiz hala bulantilarim var ve hala prilam kullaniyorum gecmedi. Gecmeyebiliyor malesef