Bende guatr var ilk hamilelikte ilaca erken başladım bi sorun olmadı ama ikincide geç başladım 2,5 olması gereken tsh 14,5 çıktı hemen ilaca başladım şimdi en son gittiğimde 2,25 di sağlık ocağındaki aile hekimi bir sorun yok dedi ama dahliye ye gittiğimde ilacımı yükseltti 100 mg ilacı 125 yaptı bebeğe zararı nedir diye araştırdım zeka geriliği dediler ama internette bi doktor paylaşmıştı sorun olmuyor ilaç kullansanız demişti şimdi kafam çok karıştı sizce bi sorun olur mu varmı hamileyken tiroit ilacı kullanan ??