Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim. Normal de kusma, bulantı gibi şikayetlerim en başından beri hiç olmadı. Fakat hafta da birgün falan migren ağrım tutmaya başladı özellikle dışarı çıktığım zamanlar da sürekli tutuyor ve mutlaka kusuyorum. Hemde öyle böyle değil midem yerinden çıkcak sanki. Uykuya zor dalıyorum bir iki defa hastaneye gidip serum aldım fakat hafta da bir olmaya başladığı için sürekli de hastaneye gidip serum almak istemiyorum. Siz migren ağrıları ile nasıl başa çıktınız ?