Kızlar merhaba 🥰 size bir sorum olacak.. hamileliğimin başından beri sıkıntım göğüslerimin aşırı büyümüş olması ve hassasiyeti. Ev içi dahil sütyen takıyorum, takmayınca ağırlığıyla iyice rahatsız ediyor ve de sarkmaya yol açmasın diye ancak hangi sütyeni takarsam takayım çok rahatsız ediyor her yanım iz oluyor , bir türlü aldığım sütyenden memnun kalıp rahat edemedim lütfen öneride bulunur musunuz 🙏🏻