Arkadaşlar 32. Haftamdayim sola yatmak en sağlıklısı biliyorum sahada yatıyorum ama sorun şu ki ben yana yatınca bebek kivraniyo yattigim tarafın altında solucan gibi kivraniyo iyelemeye başlıyor.sizede oluyormu sanki bebek eziliyor.sirt ustude nefes alamıyorum nasi yatacagimi şaşırdım.