Rabiahamza32 33+0im bugun bebek harekerlerii yok denecek kadar az cok az bi kipirdama var ama cok nazik dikkatli bakinca farkettim kipirdadigini yarin doktora gidecem ama cok kotuyum suan normalmii bu durum ?
Aydeniz09 Rabiahamza32 Korkmayın olabiliyor öyle. Bizde o hafta öyleydik çok az hareketi vardı elimle zorlayınca zar zor hareket ediyor sonra düzeliyor . İçinizi ferah tutun.
kubraersin50 Rabiahamza32 canım bende 33+1 im iki gün Benimde öyle oldu şimdi duZeldi hareket ediyordu ama az az güçlü tekmeleri yoktu bende korkmuştum ama çok şükür şimdi iyi hareketleri sanırım yerleri de daralmaya başlıyor
Rabiahamza32 kubraersin50 ins benimde düzelir yarin doktora gidecem ama morelim falan cok bozulduu bi andaa dun ne guzeldii sabahtan berii bakiyorum cok nazik yani karnoma bakmasam hic tekme atmadi diyebilirim
Aydeniz09 Rabiahamza32 valla benim 3 gün sürdüğü de oluyordu 1 hafta sürdüğü de . Beyefendinin keyfine göre 🤗
kubraersin50 Rabiahamza32 insallah düzelir canım korkma çikolata falan ye yat biraz hareketli olursan da hissedemezsin Allah’ın izniyle birsey yoktur evham yapma
Rabiahamza32 kubraersin50 canim cok sagol beyefendi sira beklerken hareketlendii doktoe diyor sen emin misin bu cocugun hareketsiz olduguna yalanci gibi oldum resmen
Rabiahamza32 Aydeniz09 ya cok sinir oldum tam doktor kapisinda bekledim cocuk bir hareketlendii dun 2 gundur korkuttu bana garezi var galiba beyefendinin :))