RabiaMG bende dün endokrin bölümüne gittim bana evde ölçmeye devam et dedi . Ya her doktorun bi hafta sonrasına atması artk sinirlerimi bızuyo acıkcası bebegm büyük ve onlar hala takip diyo endokrinde şimdi dedi takip et carsamba gel yüksek olursa insülin başlıcaz iyide 38 oluyo bebek doğcak artk yani anlamıyorum ki hangi doktora guvencegimi şaşırdm 4 ayrı doktora gttm ve az vaktim var