1 haftadır cok karnım hep taş gibi sırtım hep ufaktan ufaktan agrıyo hep karnım hiç yumuşamıyor ve assırı asagıya basınç oluyor ben ise 36 Hafta 4 günlük olduk salı gitmiştim ve nst de cok sancı çıktı alttan muane ol açılma varsa yatış yapalım dedi korktum gitmedim ama cok rahatsızım acaba bileniniz var mi