NazMelis benimde 6. Haftamda gelmişti doktorum progestan yazdı akşam yatmadan önce 1 tane içip uyuyordum çok şükür yerleşme akıntıymış. Geçti gitti 1 hafta falan sürdü sadece. Sizde doktorunuza söyleyin o gerekeni yapar kırmızı renge dönüşmediği sürece sıkıntı yok. Çocuk yerini temizliyor derler. Aynı durumu bende yaşadım stres yapmayın dinlenin bol su için.