B_marzi 25+3 haftalık gebeyim çarşıya çıktığımda tek tük şeyler alıyorum alısverıs yapan var mı kaçıncı hafta da yapıyorsunuz en önemli alınması gerekenler neler yavaş yavaş almak istiyorum birden yüklenmek istemiyorum
fosforlukalem B_marzi 26 haftalıkken toplu alışverişe çıkıp bütün bakım malzemelerini, biberonunu, emziğini, kendi bakım ürünlerimi vs almıştım. Kıyafetlerini 17. haftadan itibaren beğendikçe internetten aldım hep böylece bitmiş oldu 😊
El_Ebruli zeyzey95 bende 28 haftalığım ama bitirmedim alışverişi 🙈😅 kışa denk gelecek bebişler nerden aldığınız kışlıklari acaba henüz daha yazlıklar var meydanda Sanki kıyafet olarak da 🙈😁
zeyzey95 El_Ebruli kışlık bişey almadım zaten doktorlar kalın giydirmeyin ince ince bi kaç kat giydirin ortam ısısına göre katları artırıp azaltın diyor ben normal uzun kollu çıtçıtlı falan aldım bikaç tulum uzun kollu takımlar içine bi uzun kollu çıtçıtlı üstüne takımı giydiririm üstünede yelek yeter zaten geneldw beşikte yorganın altında falan olacak zaten
El_Ebruli 1zeynepelif ya ben internette falan takip ediyorum hala yazlık var kışlıklar bir aya falan çıkar diyorlar, suankiler bana sanki çok ince gibi geliyor üşümesin yavrum🙈😅
1zeynepelif El_Ebruli ben genelde hep uzun kollu aldım zıbınları tulumu falan üşümez sanırım 😂 mont için falan da erken diye düşündüm. Bi ay bekleriz bizde zamanımız var nasıl olsa 😂
1zeynepelif El_Ebruli bende öyleyim ama alacak bişey kalmadı şimdi 😂 sen söyleyince tekrar alışveriş canım istedi bak 😂
El_Ebruli 1zeynepelif insan kendini tutamiyor ki ama ya hepsi çok güzel durup durup alasım geliyor 😁🙈😅
Betul_izmir Ben 25 haftaligim ve carsiya ciktik.liste yaptm herseyi aldm gibi tek tük eksik varr. Bebe giyimciler bu konuda cok yardimci oluyorlarr.hangi ay dogum diye sordular ve kışlık ürünler vardii.q
El_Ebruli Betul_izmir aaa ciddi mısın 🙈 ben genelde magzalara baktım bide bebe giyimcilere bakım bari 😁🤣