Bir ölümlü hikayede benden gelsin bende 2. Ay denememde Rabbimin nasip etmesi testlerinde vesilesiyle hamile kaldım cok şükür. Arkadaşlar kullanımını yazmışlar zaten üzerine tarih de atarsanız kafanız karışmamış da olur. Belirtse ile ilgili de şunu söyleyeyim ben ilk ay kullandığımda mide bulantısı göğüs ağrısı kasık ağrısı bunları yaşadım tamam kesin hamileyim dedim ama o ay adet gördüm ikinci ay denememde ise sıfır belirti adet belirtisi bile görmedim şiddetli geçirmeme rağmen ama hamileydim elhamdülillah. Hatta o kadar negatif sonuç aldım ki bu zamana kadar bir hafta adetim geçti test yapmadım sonra dedim artık bi bak diye cok şükür çift çizgi gördüm. Rabbim inşallah size de nasip eder bu yollardan geçtiğim için duygularını bekleyişlerini tahmin edebiliyorum kardeşim Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah hayırlı sağlıklı evlatlara kavuşursun. Bol dua etmeyi unutma ⚘😊🎈