Nihatmerve Merhaba hanimlar Etlik zubeyde hanimda 19+1 de ayrintili ultrason yaptirdim ve sadece 2 dk sürdu hersey normal dedi bu kadar kisa surmesi sizce de normal mi yeterli olmus mudur tekrar yaptirmali miyim?
Selin17 Nihatmerve kaç TL verdin canım? Sakın birde ödeme yaptım deme ne 2 dakikası benim 40 dakika sürdü 🥺
MiniKaya Nihatmerve ayrıntılı ultroson dediğin 20-24 hafta arasında yapılan detaylı ultroson dimi en az 40-45 dakika sürüyor özellerde devletlerdede 10-15 dakika 2 dakikada normal ultroson bile yapılmıyor ki detaylıda bütün organlara bakılıyor
Esila300920 Nihatmerve yaklaşık 45 dakika sürdü benim . Sinan tan hocaya gittim .390 tlye ve memnun kaldım .
Nihatmerve Selin17 devlet hastanesi bi odeme yapmadim normalde ozelde kontrollere gidiyorum ayrintili icin 800 tl ucret isteyince devlette yaptirayim dedim onda da boyle oldu mecbur tekrar yaptircam
Nihatmerve MiniKaya bende buna cok sasirdim en iyisi tekrar yaptirmak burda bazi arkadaslar yazmisti etlik zubeyde hanim hastanesinde 2 dk suruyo detayli diye inanmamistim 🤣Başıma gelince inandim
MiniKaya Nihatmerve canım sen en iyisi post aç olduğun bölgede en uygun ve en memnun kalınan yeri bul için rahat etsin iki dakikalık birşey değil çnkü bu
Nihatmerve MiniKaya en iyisi gittigim hastanede kendi doktoruma yaptirmak cevaplar icin tesekkur ederim💕