Böyle düşünme evet çok zor bi durum kimse yaşamasın sende yasama tekrar 🤲🏻
bende 3 kayıp verdim. Her hangi bi müdaheleye gerek kalmadan kendim düşük yaptım hepsinde bütün tahliller temiz geldi. Hatta şaşırdı doktorlar nasıl tekrarlayan düşüklerin olur bunun için bi sebep yok dediler. Benim sıkıntım troidlerimdeymiş tsh değerim 10,5 du. Gebelikte 2,5 altı olması gerekiyor. Çok şükür ilaca başladım değerlerim düştü hala kullanıyorum ve sağlıklı gebeliğim oldu 🤲🏻
bol bol dua et. Suan ki hislerini çok iyi anlıyorum.
Rabbim tez vakit hayırlı zaman da kucağını doldursun ❤️