Bugun detaylıya girdim arkadaşlar doktor ara ara üç defa 20 şer dkka yuruttu meyve suları içildi çikolatalar yendi ama benim bebişin hep sırtı dönük yüzünü dönmüyor malesef cok uğraştı bır de erkek dedı 🤷🏽♀️ 21+5 olduk bugün yarın ya da cuma gunu tekrar gel malesef donmuyor dedı doner gibi oldugunda da ellerıyle yuzunu kapattı tekrar dondu benım gıbı olanlar var mı ? Özele gidiyorum perinatalog baktı yanılanlar oluyor mu ? Kafamda bır suru soru işareti kaldı