Merdgn Kızlar Bezmialem hastanesinde doğum yapan var mı aranızda? Varsa ziyaretçi alınıyor mu, memnun kaldınız mı? Anne sütüne teşvik var mı merak ediyorum 😬
dorukhan_nehirada_moms Merdgn bn maltepe bolgede yapti ilk dogumumu bunuda orda yapcam cok memnun kaldim dr da hastanede cok ilgili;ve alakali cocuk dr uda cok iyi bir dr isterseniz orayida arastirin bi ustelik biz annem esim ben kalmistik gerci ozmn virus yoktu
Merdgn nurcakir58 Ben de burada doğum yapmayı düşünüyorum doktorum atandı doğuma 3 hafta kala.. Ama emin değilim 🤷🏻♀️
MervEnis Merdgn bende oraya gidiyorum dogum ucretini ogrendinizmi acaba ben en son sordugumda 3200 demislerdi hala aynimi degistimi 🙏🙏
EsraUmt Merdgn bezmialem iyidir ya dışarı hastahane genel olarak iyi çünkü ben pandemiden önce normal dahiliye için girmiştim bir de diyetisyene Eyüp ek hizmet binasına
dorukhan_nehirada_moms Merdgn kadin dogumcu selin hn. Cocuk dr u mihriye hn Zorunlu sezeryan 2200 muayene 90 tl detayli ust 300+90 tl cok;guzel ilgileniolar ve normalde de baya detayli bakio dr cok;tatli;ve cok ilgili bi kadin
Merdgn MervEnis Yaa benim arkadaşım da ona doğum yaptırmıştı çok memnundu ☺️ Ben de bugün tanıştım doktorumla 😂 Kenan Bey eşi oluyor sanırım.
Merdgn MervEnis Evet evet. Ben 37. Haftamda doktor değiştirmek zorunda kaldım direk Kenan beye gittim çok ilgili çok güzel anlattı her şeyi. 😊 Ziyaretçi mevzusu nasıl biliyor musunuz? Doğumda ziyaretçi alıyorlar mı?
MervEnis Merdgn yani hic bilmiyorum muayneye eşleri bile almiyorlar 😌 belki 1 kisi refakatci kabul ederler
Merdgn nurcakir58 Ben de bi kere gittim sadece polikliniğe çok kalabalık dip dibe ama mühim olan doktor 😊