Aybarsnannesi sdadcr sdadcr hadi bakalım aynı gün mü doğum yapacaksınız sağlıkla kucağınıza alın inş canım
Elanurrr Aybarsnannesi 23 gun kaldı ama bebek dönmemiş sezaryan olabilirim haftaya ama ben hic sezeryan istemiyorum biraz daha beklemek istiyorum