Ya benim de sol kalcamda çok ağrı var yurutmuyor bile bir aydır tuvalet harici yatakta yım resmen sola yatınca ağrıyor saga yatınca boşta kalıyor kasılıyor canından can gidiyor artık yatak yarası olmaktan korkuyorum resmen 23 haftalığına bende daha bugün araştırdım çok zararliymis biliyorum ama yatamıyorum sırt ustunsen başka şekilde bebeğin amniyotuj sıvıyı olması gerektiğinden fazla yuttufubu da okumuştum bir yerde inşallah bir sorun yasamayiz kızlar ilk doktora soran burdan paylaşsın lütfen ben gidemiyorum hastaneye malum yuruyemiyorum😣