ElifNilMom ben de oraya mürüvvet hakyemeze gidiyorum ama hastanemi değiştirmeyi düşünüyorum. Özel olmasına rağmen aşırı kalabalık küçük bi hastane. Beni en çok rahatsız eden sankim orada hayrına çalışıyormuş gibi danışmada,hasta kayıtda duran asık suratlı çalışanlar . Keza doktorum da tecrübeli ama o da soğuk biri. Asistanları da öyle. Doğumdan sonra bebeğim ve benim beklediğimiz ilgili göreceğimizi hiç sanmıyorum o hastanede . Doktor özel numarasını vermiyor odasına bağlıyorlar ki doktora ulaşana kadar baya bi aramanız gerekiyor yani acil bişey olsa hemen ulaşamazsınız hastaneye.