Minikbalik Kızlar selam hamileyken kokoreç yiyen var mı internette yemeyin zararlı diyor ama çok canım çekiyor. 34. Haftadayım yesem bişey olur mu ki
Cemrenur Minikbalik bende yedim yiyorum da doktorum temizliğine güvendiğin iyi pişiren bi yer varsa ye dedi haftada bir mutlaka😂😂😂
Tatlisannedilekk Minikbalik normalde de çok severim, canım çok istedi nefsim körlensin diye 1kez yedim🙂
ezcikal ben rhat 20.30 kez yenısımdır ıyı pişirin dıyorum sonucta 100 derecede ölüyor tüm bakteriler birşeycikte olmadı .
Kizimveoglumm Minikbalik bende yedim 😂kuzum bişey olacagını sanmıyorum temizlenmiş bağırsak işte ne olabilir 😂 ama güvenilir yerden yemek lazım tabiki çeyrek ekmek ye nefsin körelsin 😇