Muallime-93 ben 6 haftalık hamileydim hatay da yaşıyorum hataydan kahramanmaraşa gittim tatile ve orda o kadar gezdik gezdik ve ordan da hatayin köyüne geçtik yani 4 gun boyunca gezdik arabadan hiç inmedim diyebilirim ve şükür şu an 13 haftaligim doktora gittiğimde hicbir sıkıntı yok sende demişti gayet sağlıklı demişti bende çok korkmuştum ama çok ziplamadigin ve beline yastık koyduğun sürece birşey olmaz diye düşünüyorum 🙈 bu benim basımdan geçen bir şey di yine de sen bilirsin canım