Ahsentas Şoyle soyliyim daha dun gece sabahin 5′inde yogun karin agrisiyla uyanip o korkuyla direkt kendisini aradik ve son derece olumlu yaklasip sakinlestirdi yol gosterdi.. Gece gunduz ne zaman olursa olsun cevabini verir.. Muayene sirasinda isterse bekleyen 10 kisi olsun asla sizin vaktinizden calmaz, sabirla tum sorularinizi yanitlar.. Ben oncesinde o kadar doktora gittim ki meger derdim bambaskaymis dogru teshisi koyan ve tedaviye alan kendisiydi.. Gecen haftaki muayenesi detayli ultrason kivamindaydi hatta sasirdim , meger hep oyleymis.. Her doktorda oldugu gibi oncesinde yogunluktan kaynakli illaki bekleme sureniz oluyor ama inanin degiyor.. Ben memnun olmayani duymadim..