Elsamran 16+1 öğrendik doktor erkek dedi maya takvimindede erkek çıkmıştı sizin ney kızlar isim Önerisi olan?👶🏻
EsraUmt Elsamran benim de çin takviminde erkek çıkmıştı eşim de başından beri erkek diyordu sonuç oğlumuz olacak💙
2_bwbik Elsamran ya benimde 17 haftalık oldu 17 bitecek doktora gittim erkek dedi pipiyi 3 kere gorduk ama her yerde kız çıkmıştı bilmiyorum yani
26_26_26ggg Maya ya da baktım Çin takvimine de baktım kafama tuz da serptiler bıçağa da oturdum ama maalesef erkek değildi hep erkek çıkmıştı bunlara göre 😁 kızımjz olucak 😇