Aselim11 Kızlar sata göre 6+0 olmadı lazımdı gebeliğim ama bugün keseyi görmek için dr a gittik ultrasonda 5+2 göründük dr şimdilik herşey yolunda dedi geç döllenme olmuş büyük ihtimal dedi ama ne bileyim korktum biraz bişey olmaz demi
aezgi Aselim11 benimde 4 gün gerideydi canım önemli olan haftayı yakalamak doktorum öyle söylemişti bebek büyüdükce adet tarihime göre ultrason aynı olmustu
Merve8494 Aselim11 bizde bugün 8+4 olduk şubatta doğum bizde keseyi gördük ama benim ilk ultrason kağıdında yazmıyor kac haftalık olduğu
Mucizeninannesi1 Kullanılan cihazla da alaka olabilir eski ultrasonlar geriden ölçüyo bide geç döllenme de olmuş olabilir.
Prensesannesi96 Ultrasona gire tabiki canım .. bnm 12 gün geç dollenme 9 diye gittim 6+4 du. Baya geç döllenme olmuş son adet tarihine göre baktı çok fark vardı ultrasona göre devam şu an :) 18 hafta oldu yoksa 20 haftaya yakin olcaktik :)))
zynb_ozkn Prensesannesi96 benimde 2 hafta falan geri duruyor bana göre 11 haftalık doktora göre 9 haftalık