Kızlar 22 haftalık hamileyim oğlum olacak inşallah ama hareketlerini hissetmiyorum, 2 günde bir çok az hissediyorum. Detaylı ultrasonda da hiç oynamadı o kadar çikolata yedim yinede çok az hareket etti benim gibi olan var mı doktor sağlığında sorun olmadığını söylemişti ama kafama takmaya başladım artık 😞😞 neden hissetmiyorum yada neden az hareket ediyor olabilir