Kızlar merhaba adetime 6 gün var az şimdi markete geldim ve dayanamadım 2 adet erken gebelik testi aldım. Testin üzerindede adetten 6 gün önce doğru sonucu gösterir diyor. Sizce varsa çıkar mı? Yapayım mı? Sabah idrarıyla daha sağlıklı sonuç verir aslında ama ben öğlen 12 den beri daha bir şey yemedim ve su bile içmedim. İdrarırımıda biraz tutacam geldiğinde öyle yapacam. Doğru sonuç alır mıyım sizce?