Crktnmltm bende öyleydim sölemesi ayıp yedigim seyler kuzu kulagı limon sıkılmıs roka hep bunlari yiyordum limonu yıkayıp ikiye bölüp ısıra ısıra yiyodum 🤣🤣 kızım olucak inşallah reflüden dolayı limon yiyemesemde sürekli ekşı seyler yemeğe devam ediyorum 🤗🤗hatta herkesin cikolata yiyince bebişi hareketlenir benm ekşi yiyince oynuyor kızım❤❤