Melisaasilem 11-14 hafta arası yapılıyormuş doktor henüz bişey demedi bayramdan sonra 12. Hafta İçin çağırdı sadece. Sizce gerek var mı bebeğim ne olursa olsun benim bebeğim o Allah’ın bir hediyesi aksini düşünemem asla. Bu test sadece down sendromuna mı bakıyor yoksa başka şeyler için gerekli mi🤔 yaptırmadan direk ayrıntılıyı bekleyip giren var mı hiç bilgim yok
_Semtember_ Melisaasilem ben testleri yaptırmadım. Allahtan ne gelirse kabulüm Allah korusun bisey çıksa aldırmazdım. Ama ayrıntılı önemli olduğu için bekleyip yaptırdım.
MehZey Melisaasilem doktorum sana zeka testi yapalım mı dedi siz nasıl uygun görüyorsunuz dedim zeka testi down sendromu var mı diye yapılır kimine riskli gebelik var deniliyor ama doğdugunda sıkıntısız doğuruyor bu sebepten bazıları down senduromuna aldanıp çocuklarını aldırıyor dedi ben çocuğumu aldirmayacağım dedim o zaman gerek yok dedi ikili tarama testini de yapmadım 15 haftaligim
Bahriye06 Melisaasilem 2 li, 3 lü, ayrıntılı hepsini yaptırdım haftaya da şeker yüklemesi yaptırıcam her türlü bizim evladımız tabiki ama yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum sonuçlarımı aldıkça içim daha rahat ediyor
Elifymn Melisaasilem tabiki herşey Allah’tan . Ne olsa da kabulümüz ama ne demişler tedbir bizden takdir Allah’tan
hazaly Bence çok önemli bi test tabiki Allahtan gelen herseye kabulüz ama eğer bi sorun varsa anne karnında bile müdahale edilebiliyo artık ve doğumda ona göre bebek doktoru hazırda bekliyo
Cepni hazaly size katılıyorum bnde sadece ikili ve detaylı yı yaptırdım sırf Bi sorun çıkarsa müdahale edebilmeleri için bakıyo karından sadece zaten ek bişey almıyo kesinlikle yaptırmanız tavsiye ederim
Melisaasilem hazaly Cepni MehZey Bahriye06 hazaly Elifymn Elif_gur12 Annnnneeesss Berra20 Mucizeninannesi1 Ftmnrr evet böyle düşününce çok mantıklı zamanı gelince yaptırayım bende eşimle de görüşeyim ne olursa Allahtan zaten ama beni korkutan riskli falan diyorlar bazılarına ama sağlıklı doğuyor insanların hamilelik süreçleri eziyete dönüyor diye şeyler okudum ben ne olursa olsun o benim bebeğim diye düşünüyorum ama yaptırmaya sıcak bakıyorum şuan başka bir sorun çıkarsa erken önlem alınabilir hepinize teşekkür ederim 🙏🙏🙏❤️❤️ Allahım hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin sapa sağlam kucağımıza almayı nasip etsin
hazaly Cepni kesinlikle öyle bende sadece ikili tarama ve ayrıntılıya girdim zaten ikili testtin diğer testlerden hiç bi farkı yok ki yine kan vericeksiniz ve sadece ultrason bunun bebek aldırmakla bi ilgisi yok ki bi sorun varsa eğer hemen müdahale edebilirler tercih size kalmış tabiki
Barkoddg MehZey Kimse ikili test riskli cikti diye bebegini aldirmiyor ki canim daha ileri tetkikler yapiliyor o nasil doktormus oyle mahalle karisi agziyla konusmus tuhaf😒
Leylaminannesi hazaly ben bugün verdim iki güne cevap çıkacak ultrason da her şey iyi bebek iyi denildi sadece ense kalınlığı 2.45 çıktı bu normalmi endişeliyim iki güne kadar duramamki😔 13 haftalk bebek
Elifymn Melisaasilem ki sadece bir ultrason görüntüsü ve iki tüp kan bence yaptır . Bunda kaçınılacak bişey yok bi sorun varsa ona göre önlem alır yol izler doktorun
Elif_gur12 Melisaasilem bence yaptırın önemli yani ben yaptırdım şahsen ne çıkarsa Allahtan bemimde kabulümdür tabi ki ama eşim dediki belki ufak bir ilaç ile çözülecek bir sorun vardır zamanını kaçırırız herşeyi yaptıralım dedi bana da mantıklı geldi. Mesela benim ilk hamileliğimde bebege baglanan damarlardan birinde hafif tıkanıklık vardı doktorum tuzlu hamur işi yememem konusunda beni uyardı damar tıkanır yoksa bebegin beslenemez dedi doktoruma uydum sağ salim doğdu çocugum yaptırmasaydım bunu bilemeyecektim mesela..
Annnnneeesss Melisaasilem bende sizin gibi düşünüyorum. Rabbimin bir emaneti bebeğim ve ne olursa olsun aldırmam düşünmem bile böyle birşeyi sma testlerimin hepsini yaptırdım . Hamileliğim kötü geçsin istemedim içimde şüphe kalsın istemedim kötü birşey de çıksa en azından kendimi psikolojik olarak buna hazırlar bebeğimi öyle beklerdim. Rabbim herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar masip etsin inşallah
Berra20 Melisaasilem dr sordum olumsuz bise ciksa ne ypcz dye. Istersen gebeligi sonlandrcz . Genetige yapck bisey yok dedi. Bnde Allahtan gelen kabulumz dedm ikili uclu yaptrmadm. Utrasyonla burun kemigine ve ense kalinligina bakti . Bis sknti gozukmuyo dedi. Detayliya girdm . Bi sorun cikmadi simdilik. 35 haftaligim umarm olmaz olursa da Allahtan gelene sozumuz yok
Mucizeninannesi1 2li 3lü tarama ikisini de yaptırdım. Bayramdan sonra da detaylıya giricem inşallah, Herşey Allahtan tabi ama tedbir önemli hem bişey varsa ona göre araştırıp bilinçli oluruz diye düşündük sonuçta Allahın emaneti!
Ftmnrr Melisaasilem hiç bir anne bebegıni aldırmak istemez canım ama alınabılcek bi onlem varsa yada bunu onceden bilip kendını bu surece hazırlamak varken niye bu kadar tereddute dusuyosunuzkı gerek olmasa neden yapılmak istensin ekstra bişeyde yok ultrasonda ense kalınlıgı ve burun kemıgıne bakıyo bir tüpte kan veriyorsun
Ftmnrr Melisaasilem canım bu down sendromlu diye direk sonuc cıkan bi test değil sadece ne oranda down sendromu olma riski var onu soyluyo sana kesin down sendromu demek için zaten riske göre testler yapılıyo tekrar ama
Bahriye06 Melisaasilem iyi düşün ki iyi olsun inşaallah bana 2 lı tesettür 1 tane Amniyotik bant var dedi dr her ultrason da takip edicez dedi malum devlet hastanesi farklı dr lar oluyor ben hatırlattım hep özele de gittim orda da takip ettirdim bildiğim için 2 liyi yaptırmasam bilmeyecek tim şükür bant kendiliğinden kaybolmuş çok şükür Rabbime 🤲
hazaly Melisaasilem hayır hayır korkmayın hiç bi riski yok size ve bebeğinize bişey yapmıyolar ki sadece kan ki onuda zaten sürekli veriyoruz