Hulyafuat Kızlar 38+0 da sezeryan olacagım bayram oncesi alalım dedi doktorum bir şey olurmu kızıma erkenmi oluyor sizce dogum herhangi bi problemde yok her seyi normal dedi
Annnnneeesss Bende 38+2 de sezaryen olacağım yani yarın . Doktorum bu saatten sonra bişey olmaz zaten dedi . O yüzden bende tamam dedim normal doğumdan korktuğum için sezaryen istiyorum