Elfoysl Merhabalar, 33+4 haftalık hamileyim. Üşüttünüz için felaket ağrılı bir ishal oldum. Bebeğimin hareketleri var hissediyorum. Ama sıvı kaybetmem vücudumdan bebeğime zarar verir mi. Hamile iken ishal olanlar ne öneriler de bulunur.