41 haftaya girdim doktorum cumaya kadar gelmezse gel yatışını yapıcaz dedi yani sancım ağrım olmadığı için suni sancı vericekler büyük ihtimal bende bunu istemiyorum kendi sancılarımın gelmesini istiyorum çok kararsız kaldım ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz