MiniKaya Selin17 hayır canım daha cinsiyet netleşmedi haftaya salı detaylı ultrosona gireceğim hayırlıısyla sonra başlayacağız 🤲🏼
Neslihankk Selin17 henüz hic bisey almadım 🤷🏻♀️ bi türlü fırsat bulamıyorum çıkıp alışveriş yapmaya bi çıksam herseyi alıp gelicem de gucum yok 😂19+2olduk 💙
Eliff66 Selin17 20+1olduk henüz bir sey almadık 6 ayımız dolsun oyle düşünüyorum ınslah kismet olursa 😍😍
Esma98 Selin17 ben çoğu şeyini aldım. Bebeklerimiz kış bebekleri olacağı İçin bol bol ↉ ay uzun kollu zıbınlar tulumlar aldım. Çok Lazım oluyormuş zaten. 💚22 haftalık olduk oğlumla 😇
Selin17 MiniKaya ben girdim canım detaylıya çok şükür bir şey çıkmadı 🥰 daha 12+6 da kız olduğunu öğrendik 👨👩👧
Selin17 Neslihankk bizde bugun 20+3 olduk 🥰 beşik, dolap, tulum, puset, babynest 5li ve 10 lu hastane cıkışı ağız mendili bir kaç tulum, lohusa geceliğim tacım ve terliğim, 7 adet battaniye , 8 tane zıbın falan hazır şimdilik 🥰
Salser1985 Neslihankk doğum tarihi söyledimi doktorunuz acaba bende 18 oldum kasıma denk gelir mi diye düşünüyorum
Kocak35 22 haftalıgız bizde kasım ortası gibi doğumumuz anne bebek çantası aldım mustela şampuan aldm ebebekk beyaz bodylerden bi ⅞ tane aldm çoraplarını aldım lc wakıkıden 4 tane zıbın aldm bu kadar kızlar ücbes ufak bsy yani
Selin17 Kocak35 benimde beşik dolap hastane çıkışı lohusa takımı bir kaç tulum ağız mendili babynest 7 adet battaniye nevresim takımı hastane kapı süsü falan hazır şimdilik 🤗
Mmmerve123 Selin17 3 tulum iele 2 takım aldım şimdilik . Yavaş yavaş kıyafet işini bitirip son aylar beşik bebek arabası vs aliyim diyorum
yigitalpinannesi40 21+2 olduk anne bebek bakım çantası aldım bir tane battaniye aldım 3 tane de uzun kollu zıbın bu kadar 😊Ama nerden başlayacağımı bilemiyorum böyle dura dura herşeyi son dakikaya bırakmam inşallah 😁
dorukhan_nehirada_moms yigitalpinannesi40 aaaa ayniyiz bizde 21+2 yiz saglikla gelsinler ins sizin kacinda kasimin benim sezeryan gunum 29 kasim dogum gunum bi terslik cikmazsa ins
Buson Ben de 22+3 teyim beşik ve bebek arabası aldık kıyafet almadım henüz insan nerden başlayacağını bilemiyor gerçekten evlenirken çeyiz listesi yapmıştım şimdi bebek listesi yapmam şart sanırım 😅
Eta21 Bende aldım bebeğimin bi bakım ürünleri kaldı şampuan bebek yağı vs. Lohusa takımı almak için henüz çok erken 8. Ayda alacam inşallah. Onun dışında bebeğime sadece bir kaç çorap ve külotlu çorap, 1 adet emzik, biberon, puset almam lazım. Bide tabii ki odasını almamız lazım. Ama eşime kalsa doğuma iki gün kala alırım :) bende çalışmadığım için normalde param var ama eşim versin istiyorum odası için o yüzden onu bekliyorum şuan bende 24 haftalık oldum 🙏🏼😍
Svde Selin17 benim ikinci oğlan olunca baya rahatım😅 araba var beşik var küvet var biberon car var kıyafet var. Ekstra hastane çıkışı ve bebek bakım seti alıcam. Bide bu kış bebeği olcağı için yorgan alıcam😊
Neslihankk Salser1985 13 aralik olarak gözüküyo ama 40.haftaya kadar bekliycegini zannetmiyorum kasım sonu aralık başı olucak büyük ihtimalle 🥰