Dilekcuneyt Merhaba hanımlar ben 4 haftalık hamileyim 😍🌸 Ve hala kasık ağrılarım oluyor korkuyorum kötü bisey var diye hala böyle sancılarımın olması normal mi ?
Deletedmom414 Dilekcuneyt evet rahim büyüyor gayet normal kanamaniz olmadığı sürece rahim bağlarınız gerilme yapıyor kac kat büyüyor