Yaaa bende ilk Necla hanıma aldım sonra çok kötü filan dediler o sıradada randevu bulamadim malesef pınar hanıma gittim cagsuda iyiydi ama özel olduğu için azcik kanamam olduğunu söyledim hemen yatiralim filan dedi bende istemiyorum özelde yapmak o yüzden kafam çok karışık siz hangi doktora gittiniz boluda