Benim ilk genelik testimde oyle cıktı testte ckıyordu kanda cıkmadı.bebek yoktu.ilk once kana karısır.doktor bi hormonun yukselmiştir o ay bi ilaç bişey aldıysan o yuzden testte cıkmıstr dedi.bu gebeliğimde adete 3 gun kala yaptım 5 test hepsinde normal iki cizgi cıktı 6 haftalık gebeyim.sizi uzmek istemem ama kanda yoksa maalesef