Kızlar merhaba 35hafta bitti 36.haftanin içinde suyum geldi sandım dün suyu gayet iyi o ıslaklık son zamanlarda progesteron hormonu fazla salgılanır ondan olmustur dedi suyun gelmiyor dedi ama 2doz ciğer geliştirici iğne vuruldu dün persembe icin 2doz daha verdi araştırdığım kadarıyla steroid içerikli olduğu için ilerde bi takım sorunlara yol açabiliyormuş hala oyle akıntı geliyor ama okuduktan sonra vurdurmak istemiyorum Hareketlerinde azalma oldu gibi sizler de vurduran oldu mu acaba ya da bilgisi olan yazarsa cok sevinirim 🙏🏻🌼