Kızlar 21+4günlük hamileyim ilk doğumda atılan kesi yeri sızlamaya başladı afedersinz böyke kolozete fln oturunca alt kısmım komple sızlıyor bu da bana ilk doğumumda yaşadığım zorlukları hatırlatıyor.. korkuyorm açıkçası benim gibi olan var mı sızlayan yani?