Meltem95 peki smear testi falan yaptımı canım ? Bu genital siğil bir virüs çünkü bildiğim kadarıyla aktif haldeki siğil varken normal doğumda bebeğe bulaşma riski var eşinden sana geçmiş olabilir yada senden eşine geçmiş olabilir benim eşimde var aktif taşıyıcı ben smear testi yaptırmıştm bende yok ama doktorum doğuma yakın tekrar smear testi yapacağını söyledi